torstai 24. syyskuuta 2009

Voisiko joku kertoa minulle kuka olen?

Olen juuri askaroinut pitkän tovin Bloggerin parissa ja yrityksen ja erehdyksen kautta saanut käyttäjätunnukseksi muutettua uuden sähköpostiosoitteeni. Toimenpide edellytti sitä, että kutsuin itse itseni oman blogini kirjoittajaksi, annoin kaksoisitselleni administraattorioikeudet ja sitten äidinmurhatyyliin deletoin alkuperäisen itseni pois blogini kirjoittajakokoonpanosta.

Kukaan ei kertonut, että sukunimen vaihtaminen aiheuttaa näin monimutkaisia identiteettikikkailuja. Ei ihme, että näen öisin painajaisia, joissa työhuoneeni oveen on kiinnitetty Sucksdorff-nimilappu eikä kukaan suostu ottamaan sitä siitä pois vaikka yritän tehdä vaihtokauppoja sekä uudella että vanhalla sukunimellä.

Toim. huom. Muuan Sucksdorff asui ennen alakerrassani ja kuljin hissittömässä talossa melko usein, käytännössä päivittäin, hänen ulko-ovensa ohi. Sukunimi vetosi pimeään huumorintajuuni ja sai aikaan jokapäiväistä hihitystä. Sucksdorff-parka, onneksi painajaiseni kostavat nyt hänen puolestaan.

---------

Tänään soi itseoikeutetusti Ismo Alangon Mitä se mulle kuuluu mitä mä teen.

Ei kommentteja: